• تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1401
آزمایشگاه های کشاورزی

برای تحقیقات آزمایشگاه های کشاورزی افزایش آگای درمورد شرایطی که به دست می آوریم کم و بهره وری پایین است و مشکلاتی مانند از دست دادن بیش از حد آب در طول آبیاری، آسیب به زمین و محصولات کشاورزی و آلودگی آب اهمیت فراوانی دارد.

در این مقاله به شما از تکنیک های جدید و فناوری ها به کمک شما می آییم که به خوبی کشاورزی کنید.

یک فهرست آنلاین جدید و تعاملی فناوری کشاورزی که توسط شرکت computer review بیش از 600 شرکت رت در 45 کشور روزانه تحقیق کرده است، این اطلاعات کامل فناوری محرک توسعه در دسترس قرار گرفته است، شرکت های پیشگام، مدارس و آزمایشگاه های تحقیقاتی بررسی شده است.

امروزه روشها و تکنیک های پشرته ای در امور کشاورزی و آزمایشگاه های کشاورزی برای افزایش کار خود وجود دارند که تولید کشاورزی پایین نیاید. بسیاری از شرکت ها هستند که مورد انواع بذر، مقدار بهینه آب و کود برای انواع کشاورزی ها، حتی اثرات دستگاه های جدید کشاورزی به بهره وری، صرفه جویی در مصرف هزیینه ها و بالا بودن کیفیت و اما با هزینه کم و اثرات مواد شیمیایی که به خاک تاثیر می گذارد را محققان دارند بررسی می کنند.

فن آوری های کشاورزی که در آزمایشگاه های کشاورزی که برای تحقیق و بهره وری برای محیط زیست و کاربردی کردن مزارع استفاده می شود شامل موارد زیر است:

سیستم های اطلاعات جغرافیایی (بستگی به مطقه جغرافیایی روی زمین دارد)

یک نرم افزار مدیریت اطلاعات جغرافیایی و برنامه ریزی می کند که در آن منطقه بستگی به آب و هوا و خاک را بررسی می کند که آیا این منطقه بستگی به محصولی که میکاریم که آیا خوب است یا خیر یا آیا به کود شیمیایی نیاز دارد یا خیر و هزینه ها را می توان کاهش داد حتی برای خرید کود و یک مسئله مهمی که هست کود شیمیایی اگر استفاده نشود دیگر به رودخانه ها و آب های زیرزمینی آسیب نمی رسد و سالم می ماند.

دانلود نرم افزار ویندوز برای محاسبه (GIS)

دانلود برنامه موبایل (GIS) برای اندروید

تصویربرداری ماهواره ای

تصاویر ماهواره ای یک قابلیت مهم دیگر کشاورزی است چرا؟ چون می توان ویژگی های زمین، نیازهای مزارع، پیش بینی آب و هوا و آیا بهترین منطقه برای تشکیل یک طرح کشاورزی است؟ عکس های ماهواره ای اطلاعاتی را می دهند که می توان تجزیه و تحلیل کرد تا روند زیست میط را بررسی کرد

پهپادهای هوایی

استفاده از پهپاد برای مقابه با حشرات بسیار مفید است. از این طریق می توان سم پاشی کرد به راحتی بدون اینکه مسمومیت های شیمیایی به وجود آورد و حتی می توان تصاویر واضع تر هم مانند تصاویر ماهواره ای گرفت حتی با کیفیت بهتر.

سنسورهای دما و رطوبت

آب و هوا یکی از مهم ترین چیزهایی در کشاورزی است، قبل از اینکه شروع به کشاورزی کنیم از سنسورهای دما و رطوبت که تشخیص دهیم آیا در این منطقه آب و هوا به چه صورت است یا می توان آب و هوا را کنترل کرد قبل از کشاورزی این حسگره ارزش زیادی دارند.

نرم افزار آزمایشگاه های کشاورزی و اطلاعات آنلاین کشاورزی

نرم افزار مدیریت مزرعه یک نرم افزار بسیار عالی که می توان از آن به خوبی استفاده کرد تا مشاهده کرد که این خاک به آب نیاز دارد، موقع بهره وری است یا غیره می توان از این نرم افزار به خوبی استفاده کرد تا کشاورزی به ما کمک کند تا بهترین محصول را بهره ورداری کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)
محدوده دستگاه های چمبر دارو از 4 تا 40 و رطوبت از 40 تا 90 می باشد.
کاربرد چمبرهای دارویی برای آزمایشگاه ها برای تست های پایداری برای دارو استفاده می شود.
با توجه به اینکه داروها حساس بوده یخچال های آزمایشگاهی هوشمند بوده در صورت انحراف دمایی آلارم داده (دیتالاگر) دارند و یکنواختی محیط یخچال نیم درجه می باشد حال در یخچال های معمولی از همچین امکانات هوشمندی پشتیبانی نمی کند.
هود کشت بافت برای تکثیر گیاهان استفاده می شوند و فقط نمونه ایمان می باشد از نظر بارتیکل ولی در هود میکروبی هم کاربر و هم نمونه در برابر میکروب های احتمالی ایمان می باشد و در هود های کشت بافت نباید میکروبی استفاده شود.
هودهای کلاس 1 افقی برای کشت بافت استفاده می شود و هود عمودی برای کشت بافت ولی شیشه دارد و در پایان کار شیشه را می توان بست ولی هود کلاس 1 افقی شیشه ندارد.

دیدگاه شما

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ارسال پیام در واتساپ