• تاریخ انتشار: 13 آذر 1401
چمبر

کسانی که در صنعت داروسازی کار می کنند از اهمیت آزمایش دارو و داروهایی که در اتاق های صنعت ذخیره می شوند آگاه هستند.
بنابراین، حفظ کیفیت محصولات تضمین می کند که محصولات در استاندارد ایمن برای بیماران و مصرف کنندگان قرار دارند. آزمایش دمای منظم و آزمایش در اتاق ها به یک شرکت داروسازی اجازه می‌دهد تا نظارت و اعتبارسنجی کند که آیا محصولات آن‌ها دارای استاندارد کیفی برای استفاده عمومی و آزمایش هستند یا خیر.
یک چمبر پایداری از یک محیط پایدار و کنترل شده با دما را برای آزمایش تحقیق و توسعه، آزمایش‌های بالینی یا پایداری مداوم فراهم می‌کند. آنها یک نظارت پیشرفته را با گزارش زمان واقعی و رابط کاربری آسان ارائه می دهند. این چمبرها به طور خاص برای برآورده کردن الزامات آزمایشگاه های آزمایش در صنعت داروسازی توسعه یافته اند.

چمبر

چرا باید چمبر های تست پایداری استفاده کرد؟

چمبر تست پایداری امکان انجام و نظارت بر تست های شیمیایی، بیولوژیکی و میکروبیولوژیکی را فراهم می کند.
در داخل محفظه، محصولات را می توان آزمایش کرد تا ببینند که آیا عواملی مانند رطوبت، نور و دما روی محصولات در حین ذخیره سازی تأثیر می گذارد یا خیر.
با آزمایش عواملی که منجر به تغییر در کیفیت دارو می‌شوند، شرکت‌ها می‌توانند مدت زمان نگهداری یک محصول تحت شرایط خاص را تعیین کنند و همچنین می‌توان ماندگاری دارو را تعیین کرد.
با نظارت دقیق تحت اتاق های آزمایش، صنایع داروسازی همچنین می توانند چگونگی تأثیر کیفیت یک محصول تحت تأثیر تغییرات محیطی را ارزیابی کنند.
این دستگاه ها برای داروسازی، علوم زیستی، پزشکی، ذخیره سازی زیست پزشکی، تحقیقات و غیره ایده آل هستند.

کاربردهای چمبر پایداری شامل:

  •  تست ماندگاری
  •  تست شرایط پایداری
  • تاریخ انقضا
  • تسریع پیری

چمبر

چمبر های دما

چمبر های دما ممکن است به عنوان چمبر های رطوبت یا محیطی نیز شناخته شوند. آنها برای انجام انواع آزمایشات روی محصولات پزشکی استفاده می شوند.
این نوع محفظه ها اجازه می دهند محصولات در یک محیط حالت پایدار ذخیره شوند.
چمبرها مجهز به فناوری‌های پیشرفته نظارتی هستند که امکان نظارت واقعی و دقیق بر محیط داخل اتاق‌ها را فراهم می‌کند و به شرکت‌های داروسازی ابزارهای مورد نیاز برای ارزیابی تأثیر طیفی از عوامل را می‌دهد. برای مثال، چمبرهای ذخیره‌سازی با کارایی بالا ما به‌طور مصنوعی شرایطی را تکرار می‌کنند که ممکن است هنگام ذخیره‌سازی به محصول دارویی آسیب برساند.

چمبر ها برای بررسی تاثیر شرایطی مانند  آب و هوا، دمای شدید رطوبت یا رطوبت نسبی، قرار گرفتن در معرض آفتاب مورد استفاده قرار می گیرند.

محصولات نور صنعت تجهیز فردوس که امکان نظارت بر دمای کنترل شده را فراهم می کنند عبارتند از:

  •  خودروسازی
  • مصالح سازی ها
  • شرکت های تولیدکننده برد الکترونیکی
  • تولیدکننده های چسب

واحدهای ذخیره دما به محصولات دارویی مانند دارو، نمونه های خون و واکسن اجازه می دهند تا در محدوده دمایی دقیق ذخیره شده و سپس آزمایش شوند.
آزمایش تحت دماهای کنترل ‌شده مانند دمای چمبرها به این معنی است که شرکت‌های داروسازی می‌توانند تأیید کنند و تضمین کنند که کیفیت محصولات در استاندارد بالایی است.
علاوه بر حفظ استاندارد محصول، چمبر های دما به صنایع اجازه می‌دهند تا دمای بهینه مورد نیاز برای ذخیره‌سازی محصول خود را پیکربندی کنند.

 

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین چمبر دمای مناسب برای شرکت خود هستید، لطفاً همین امروز با تیم کارشناسان ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید
چمبر های پایداری تجهیزات ویژه ای برای آزمایش محصولات و همچنین تعیین عمر مفید آنها مانند دارو، قطعات الکتریکی، مواد صنعتی و غیره هستند که به شما امکان می دهد پارامترهایی مانند دما، رطوبت را برای بررسی کامل شرایط مختلف تغییر دهید.
هدف از آزمایش پایداری ارائه شواهدی در مورد چگونگی تغییر کیفیت یک ماده دارویی یا محصول دارویی با زمان تحت تأثیر عوامل محیطی مختلف مانند دما، رطوبت و نور و ایجاد یک دوره آزمایش مجدد برای ماده دارویی یا ماندگاری دارو
5 نوع چمبر پایداری، چمبر رطوبت، چمبر آب و هوا/محیط زیست.
به طور معمول، یک چمبر رطوبت (که مچمبر پایداری نیز نامیده می شود) دمای بین 0 تا 80 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی از 20٪ تا 90٪ را ارائه می دهد. چمبر های تست رطوبت تخصصی ممکن است محدوده وسیعی برای دما و رطوبت داشته باشند.
چمبر تست پایداری امکان انجام و نظارت بر تست های شیمیایی، بیولوژیکی و میکروبیولوژیکی را فراهم می کند. در داخل محفظه، محصولات را می توان آزمایش کرد تا ببیند آیا عواملی مانند رطوبت، نور و دما روی محصولات در حین ذخیره سازی تأثیر می گذارد یا خیر.

دیدگاه شما

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها