• تاریخ انتشار: 17 شهریور 1401
هود لامینار میکروبی

نور صنعت تجهیز فردوس تولید کننده تعداد زیادی هود میکروبی لامینار با کیفیت بالا است که به هزاران کاربر در تمام زمینه هایی که این فناوری مورد نیاز است خدمات رسانی کرده و از آنها بهره مند شده است و محافظت قابل اعتمادی را برای نمونه ها و عملیات در طیف گسترده ای از برنامه ها ارائه می دهد.

بسته به نوع عملیات و فرآیندهایی که انجام می شود، انتخاب صحیح هود میکروبی لامینار باید انجام شود که در آن حفاظت از محصول، حفاظت از اپراتور، حفاظت از محیط زیست یا کل مجموعه تضمین شود. علاوه بر اندازه بهینه برای عملیات ما، ابعاد منطقه ای که در آن قرار خواهند گرفت و جهت جریان مورد نیاز. این واحدها بسته به جهت جریان هوایی که از فیلترهای هپا می گذرد به عنوان هودهای لامینار افقی یا عمودی طبقه بندی می شوند.

هود لامینار افقی

برای محافظت از مواد، محصولات و فرآیندهای موجود در آن، محیطی کنترل‌شده با یک منطقه کار عاری از آلاینده‌ها را فراهم می‌کند و تضمین می‌کند که آنها همیشه از هرگونه تغییر در حین جابجایی معاف خواهند بود.

رفتار جریان هوا یک طرفه، افقی، بدون اغتشاش، با سرعت 0.45 متر بر ثانیه ± 20 درصد است، ایجاد یک محیط فوق العاده تمیز، با جریان آرام.

برای تمام آن دسته از فعالیت هایی که نیاز به عقیمی در منطقه دارند و در عین حال برای پرسنلی که تجهیزات را اداره می کنند.یا برای محیط زیست بیماری زا نیستند، مناسب است.

هود لامینار عمودی

این تجهیزات در هنگام کار با محصولات، مواد و فرآیندهایی که ریسک پایینی دارند عملکرد بسیار خوبی دارد و از پرسنل، محصول و محیط زیست محافظت می کند.

رفتار جریان هوا یک طرفه، عمودی، بدون تلاطم، با سرعت 0.45m/s ± 20% است، با ایجاد فشار منفی، هوا از طریق توری های واقع در جلو و پشت میز کار به گردش در می آید.

این امکان کنترل آلودگی میکروبیولوژیکی در منطقه کار را فراهم می کند، از آلودگی خارجی که می تواند از اشیاء داخل منطقه کار ناشی شود جلوگیری می کند.

هود ایمنی بیولوژیکی

آنها تجهیزاتی هستند که ایمنی را برای انجام عملیات روزانه با داشتن ذرات معلق در محل کار ارائه می دهند. آنها برای به حداقل رساندن خطرات هنگام کار با پاتوژن های گروه 1، 2 و 3، مانند کار با مواد بیولوژیکی خطرناک یا عفونی، محصولات سیتوتوکسیک یا سیتواستاتیک، بیوتکنولوژی، مهندسی زیستی و غیره مفید هستند.

کلاس های هود عبارتند از : کلاس II نوع A2 لامینار با 70% گردش هوا و 30% خروج هوا، نوع B2 100% خروج هوا و نوع B3 که بصورت هرمتیک بسته می شوند و محل کار را کاملا از اپراتور جدا می کنند و از محیط کار می کنند. با فشار منفی برای ورود مواد یا محصولات به داخل محفظه استفاده از دستکش و گذرگاه مواد ضروری است.

همه این هودها از اپراتور، محصول یا فرآیند و محیط زیست محافظت می کنند.

هودهای لامینار فلو و ایمنی بیولوژیکی برند نور صنعت با طراحی قبلی از تجهیزات اولیه تا تجهیزات با بالاترین تکنولوژی تولید می شوند ودر همه موارد انتخاب دقیق مواد انجام می شود و کل دوره ساخت با سیستم کنترل کیفیت دقیق دنبال می شود. به این ترتیب تجهیزات با بالاترین کیفیت و سودآوری تولید می شوند.

آنها عمر طولانی را از طریق چندین سال خدمات ارائه می دهند، آنها تجهیزات قوی با مقاومت مکانیکی بالا هستند، دارای پرداخت های بهداشتی، راندمان انرژی بالا، حداکثر ایمنی در سیستم الکتریکی (UL)، موتورهای دائمی روغن کاری شده، آنها با سطح سر و صدای کم کار می کنند و ارتعاش، بنابراین آنها برای کار در سخت ترین مکان ها قرار می گیرند.

هود های طراحی و ساخته شده بر اساس استانداردهای بین المللی

جریان هوا در قسمت بالایی محفظه به سمت میز کار تولید می شود تا بعداً درصدی از هوا به گردش درآید و یک درصد دیگر از طریق فیلترهای هپا خارج شود.

  • جریان LAMINAR: IEST-RP- CC02.2 دستگاه های هوای پاک جریان یک طرفه
  • فیلتراسیون: IEST-RP- CC001.4 فیلترهای HEPA و ULPA
  • تست های نشت فیلتر HEPA و ULPA IEST-RP- CC034.1
  • کیفیت هوا: کلاس 5 ISO 14644-1
  • ایمنی زیستی: NSF/ANSI 49 هود ایمنی زیستی: طراحی، ساخت، عملکرد، و گواهینامه میدانی
امتیاز دهید

دیدگاه شما

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ارسال پیام در واتساپ