• تاریخ انتشار: 4 تیر 1401
چمبر تست

چمبر های تست چیست و چه کاربردی دارد؟

ما به شما در این مقاله انواع چمبر ها را توضیح خواهیم داد:

شرایط محیطی مانند رطوبت و دما می تواند تأثیر مخربی بر کیفیت محصولات دارویی داشته باشد. نگهداری نادرست یا ضعیف می تواند باعث از دست دادن اثربخشی آن شود. انجام تست کافی برای اطمینان از پایداری محصول حیاتی است. داروها و API تحت آزمایشات کامل در دوره های زمانی طولانی قرار می گیرند تا مطمئن شوند برای استفاده ایمن هستند.

کسانی که در صنعت داروسازی کار می کنند از اهمیت نگهداری صحیح و آزمایش موثر دارو و داروها برای اطمینان از ایمن بودن آنها برای استفاده آگاه هستند. آزمایش محصولات در دماهای متغیر و محصول اطمینان از اینکه می‌توان آن‌ها را می‌توان به طور ایمن و بدون تخریب نگهداری کرد، برای تامین یک محصول موثر و با کیفیت برای مصرف‌کننده ضروری است.

آزمایش دمای منظم و آزمایش در چمبرها به شرکت‌های داروسازی این امکان را می‌دهد تا نظارت و اعتبارسنجی کنند که آیا محصولاتشان از استانداردی برای استفاده در آزمایش‌های بیشتر استفاده می‌شود یا برای مصرف‌کنندگان بی‌خطر است.

 

چمبر دارو

 

چمبر های تست

یک چمبر تست امکان نظارت بر آزمایشات شیمیایی، بیولوژیکی و میکروبیولوژیکی را فراهم می کند.

در چمبر، محصولات را می توان آزمایش کرد تا ببینید آیا عواملی مانند رطوبت، نور و دما روی محصولات در حین ذخیره سازی تأثیر می گذارد یا خیر.

با آزمایش عواملی که منجر به تغییر در کیفیت دارو می‌شوند، شرکت‌ها می‌توانند مدت زمان نگهداری یک محصول را تحت شرایط خاصی تعیین کنند و همچنین می‌توان ماندگاری دارو را تعیین کرد.

چمبر های دما

چمبر های دما ممکن است به عنوان چمبرهای رطوبت یا محیطی نیز شناخته شوند. آنها برای انجام انواع آزمایشات روی محصولات پزشکی که توسط شرکت های داروسازی ذخیره می شوند، استفاده می شوند.

این چمبرها اجازه می دهند محصولات در یک محیط کنترل شده ذخیره شوند. چمبرها اجازه می دهند تا مراحل آزمایش کامل در دماهای ثابت مختلف انجام شود. آنها همچنین مزایای آزمایش پایداری و اعتبار محصولات را در هنگام افزایش یا کاهش دما ارائه می دهند.

چمبر‌های دما سرمایه‌گذاری ضروری برای شرکت‌های دارویی بزرگ و در حال رشد هستند تا از کارایی محصول خود اطمینان حاصل کنند، مدت زمان ماندگاری را برای تولید تعیین کنند و تضمین کنند که برای ذخیره‌سازی ایمن است.

فناوری ما در CRS امکان نظارت دقیق دما و نوسانات را فراهم می کند. چمبرهای ذخیره سازی با کارایی بالای ما به طور مصنوعی شرایطی را تکرار می کنند که ممکن است به محصولات دارویی ذخیره شده آسیب برساند.

چمبر ها برای بررسی تاثیر گذاری شرایطی بیشتر به مدل های مختلفی تقسیم می شوند مانند:

  • آب و هوا – باران
  • دمای شدید
  • رطوبت یا رطوبت نسبی
  • قرار گرفتن در معرض آفتاب

طیف وسیعی از چمبرهای دارویی ما به شما این امکان را می دهد که از قابلیت اطمینان و کیفیت محصولات خود اطمینان حاصل کنید.

چمبرهای دارویی ما به لطف طراحی مدولار خود بسیار انعطاف پذیر هستند. آنها را می توان برای مطابقت با نیازهای کاربر خاص سفارشی کرد و یک راه حل مقرون به صرفه برای برنامه های آزمایشی با حجم بالا است.

مشتریان کنونی ما، مطمئن باشند که چمبر داروسازی آنها با گواهینامه CE آزمایش شده است و توسط یک سازمان دارویی بسیار معتبر عرضه شده است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه شما

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها