• تاریخ انتشار: 2 بهمن 1401
اتاق تست دما و رطوبت

اتاق تست دما و رطوبت ثابت

اتاق تست دما و رطوبت ثابت از Weiber محفظه های آزمایش محیطی هستند که برای شبیه سازی شرایط آب و هوایی ثابت برای آزمایش طیف گسترده ای از محصولات از نظر کیفیت، عملکرد، ماندگاری و پایداری طراحی شده اند. آنها برای شبیه‌سازی شرایط دما و رطوبت ثابت استفاده می‌شوند و در نتیجه یک محیط فیزیولوژیکی ایده‌آل برای آزمایش محصول ایجاد می‌کنند.

اتاق تست دما و رطوبت ثابت

اتاق تست دما و رطوبت چه کاربردی دارد؟

این تجهیزات در

  • آزمایش دستگاه های الکتریکی
  • قطعات و اجزای الکترونیکی
  • ابزار
  • نمونه های بیولوژیک
  • مواد غذایی
  • سایر کالاهای ساخته شده و فرآوری شده
  • سازمان های تحقیقاتی علمی
  • صنایع نیمه هادی
  • موسسات تحقیقات مواد
  • و سایر واحدهای صنعتی و تولیدی
  • کاربرد گسترده ای پیدا می کنند.

ویژگی اتاقک های آب و هوای ثابت

اتاقک های آب و هوای ثابت Weiber مجهز به یک کنترلر صفحه لمسی LCD و یک صفحه نمایش گرافیکی است که امکان نظارت بر تنظیم و پارامترهای واقعی کار را فراهم می کند.

این تجهیزات قادر است تاریخ نسبی و اطلاعات کل سیستم عامل را حتی در حالت اجرا نمایش دهد.

دستورالعمل ها، تعمیر و نگهداری، اقدامات احتیاطی و گزینه های عیب یابی برای سهولت بیشتر در استفاده، فوراً روی صفحه نمایش داده می شوند. طراحی این محفظه‌های آزمایش یک سیستم رطوبت‌زدایی فعال یکپارچه را به عنوان بخشی از پیکربندی استاندارد ترکیب می‌کند و اجازه می‌دهد تا گرمایش از هر شش طرف برای ایجاد یک محیط مرطوب و در عین حال جلوگیری از تراکم، ایجاد شود.

محفظه های آزمایش از یک مدار مرطوب کننده جدا از مدار الکتریکی برای ایمنی بیشتر استفاده می کنند. آنها همچنین مجهز به فن و موتور کارآمد برای حفظ گردش هوای کافی هستند. در نتیجه توزیع یکنواخت دما و رطوبت در سراسر منطقه کار تضمین می شود. این واحد از سیستم آبیاری خودکار و منبع آب در گردش با فیلتر آب برای حفظ سطوح رطوبت بهینه استفاده می کند.

 

این تجهیزات همچنین با طیف گسترده ای از گزینه های برنامه نویسی و اسناد از طریق رابط ها مجهز شده اند و برای اتصال رایانه شخصی و شبکه سازگار هستند.

محفظه تست دما و رطوبت یکنواخت 

محفظه تست دما و رطوبت یکنواخت Weiber مطابق با استانداردهای بین المللی کیفیت و ایمنی طراحی شده است و در اندازه ها و پیکربندی های مختلف موجود است. آنها در هر دو مدل استاندارد و سفارشی موجود هستند و مجهز به گواهینامه CE هستند.

 

این محفظه‌های آزمایش آب و هوا دارای ساختاری دو جداره هستند و دارای یک محفظه داخلی متشکل از صفحات فولادی ضد زنگ SUS 304 و یک محفظه بیرونی از صفحات فولادی A3 با روکش پلاستیکی هستند. شکاف بین دیوارها با عایق PUF درجه بالا برای افزایش راندمان حرارتی پر شده است.

 

درب محفظه دارای یک پنجره مشاهده است که امکان نظارت بر فرآیند آزمایش را فراهم می کند و مجهز به یک درزگیر لاستیکی سیلیکونی تصفیه شده مقاوم در برابر درجه حرارت بالا است که کاملاً منطقه کار را می بندد و از هرگونه احتمال آلودگی و نوسانات دمای داخلی ناشی از محیط خارجی جلوگیری می کند.

 

این تجهیزات از کنترل کننده های مبتنی بر ریزپردازنده برای دمای کاری بسیار دقیق استفاده می کند. سیستم کنترل PID کاملاً قابل برنامه ریزی، هم عملکرد نقطه تنظیم واحد را برای تست های پایداری طولانی مدت و هم عملکرد چند نقطه ای را برای آزمایش چرخه ای محصولات امکان پذیر می کند. این محفظه همچنین به عنوان محفظه تست رطوبت و دما کالیبراسیون نیز شناخته می شود.

امتیاز دهید

دیدگاه شما

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها