• تاریخ انتشار: 4 آبان 1398
کابربرد یخچال آزمایشگاهی

کاربرد یخچال آزمایشگاهی در صنعت پزشکی و دارویی چیست؟

یخچال آزمایشگاهی به عنوان اصلی ترین تجهیزات آزمایشگاهی است. کاربرد یخچال آزمایشگاهی در مراکز تحقیقاتی، آزمایشگاه های تحقیقاتی و صنعتی، آزمایشگاه های پزشکی، بیوتکنولوژی، زیستی و دارویی، آزمایشگاه های الکترونیک هوا و فضا، آزمایشگاه های کنترل کیفی و تضمین خدماتاست. اکثر فرآورده های زیستی، دارویی، مواد شیمیایی و آزمایشگاهی به عوامل محیط بسیار حساس هستند. به همین دلیل لازم است در دماهای بسیار پایین نگهداری شوند.

ویژگی ها

جنس محفظه ی داخلی یخچال آزمایشگاهی جهت مقاومت در مقابل خوردگی و زنگ زدگی ورق استیل ضد زنگ است. و سطوح داخلی صاف و صیقلی می باشد تا به راحتی تمیز گردد.
به لحاظ کاربرد بسیار زیاد از این محصول لازم است دارای طبقات مختلف با ابعاد گوناگون باشند. در طراحی استحکام طبقات باید دقت بیشتری لحاظ شود. زیرا این دستگاه چندین بار باز و بسته می شود و نمونه های زیادی از مواد در این یخچال نگهداری می شوند.
کمپرسور و کلیه ی مدارات برق به منظور کاهش احتمال آتش سوزی در قسمت فوقانی دستگاه تعبیه می شود.

یخچال های آزمایشگاهی دارای نشانگر دیجیتال هستند. تا کاربر بتواند به راحتی دمای مورد نظر را مشاهده و کنترل نماید. و چنانچه خطا یا ایرادی صورت گرفت، کاربر نسبت به رفع ایراد در کمترین زمان ممکن سریع اقدام نماید.
محدوده ی دما بین ۴ درجه تا ۱۰ درجه متغییر و قابل تنظیم است. این دستگاه مجهز به پورت USB جهت ذخیره ی اطلاعات دما و رطوبت و یک عدد لامپ فلورسنت ضد رطوبت است.
کارشناسان فنی و مجرب شرکت نور صنعت تجهیز کلیه ی مشخصه های فنی این یخچال ها اعم از محدوده ی دمایی، اندازه ی استاندارد، قفسه بندی داخلی، پیکربندی، تکنولوژی کارآمد انرژی، ترموستات قابل تنظیم و توزیع دمای یکنواخت را با دقت بالا بررسی و کنترل می کنند .

کاربرد یخچال آزمایشگاهی

5/5 - (1 امتیاز)
یخچال آزمایشگاهی در مراکز تحقیقاتی، آزمایشگاه های تحقاتی و صنعتی، آزمایشگاه های پزشکی، بیوتکنولوژی، زیستی و دارویی، آزمایشگاه های الکترونیک هوا و فضا، آزمایشگاه های کنترل کیفی و تضمین خدمات است.

دیدگاه شما

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Susan Estrada
2 سال قبل

Hello There. I found your blog using msn. This is a
very well written article. I will be sure to bookmark
it and come back to read more of your useful info.
Thanks for the post. I will definitely comeback.

مدیریت
2 سال قبل
پاسخ به  Susan Estrada

thank you