• تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1401
آزمایش

شرکت Asynt نسخه جدید ماژول آزمایش فوتوراکتور محبوب LightSyn illumin 8 خود را معرفی کرد.

این سیستم نواورانه به محققان این امکان را می دهد به سرعت و ایمن بین مجموعه ای  از دیودهای براق نور پر سرعت (LED) که در طول موج هایی از جمله UV (365 نانومتر) و آبی (450 نانومتر) کار می کنند، تغییر کنند.

ماژول LightSyn illumin 8 به شیمیدانان این امکان را می دهد تا حداکثر 8 واکنش فتوشیمیایی را به صورت موازی با استفاده از لوله های 8 میلی متری کم هزینه انجام دهند.

این فتوآکتور مقرون به صرفه اما با امکانات بالا، تا 8 ماژول قابل تعویض از هشت LED رنگی یا UV را با قفل های ایمنی برای اطمینان از واکنش های فتوشیمیایی کم نور ارائه می کند. با قرار گرفتن هر LED پر قدرت در نزدیکی یک لوله واکنش مربوط به طور موثر یک شار فوتون یکنواخت را به هر موقعیت انتقال می دهد و واکنش فتوشیمیایی شما را به اطمینان خاطر انجام می دهد.

این ماژول خنک کننده ای که دارد تضمین را به شما می دهد تا واکنش هایی که اثر تابش به عکس انجام می شود که گرم می شد این خنک کننده اجازه را نمی دهد تا گرم یا داغ شود.

این ماژول برای سیستم های خانگی فوتورآکتور طراحی شده است و به راحتی کامل می توان استفاده کرد درست است که به راحتی با یه دکمه خاموش و روشن کار میکند واز از نظر عملیاتی انعطاف پذیر است.

واکنش های فتوشیمیایی در LightSyn illumin 8 که به سادگی روی یک همزن ساده مغناطیسی نصب می شود، می توان تا دمای 80 دجه سانتی گراد به شدت هم بزند.

برای تامین مواد حساس به هوا، کانگتورهای بالای LightSyn illumin 8 اجازه می دهد تا یک اتمسفر یا خلاء خنثی واکنش نشان دهد.

این ویژگی ها، همراه با توانایی نمونه برداری ایمن یا افزودن به هر واکنش در حال انجام LightSyn iilumin 8 را به ابزاری عالی برای آزمایش های غربالگری واکنش فتوشیمیایی سازگار و قابل اعتماد عمل می کند.

 

5/5 - (3 امتیاز)
این ماژول مربوط به شرکت Asynt می باشد.

دیدگاه شما

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها