• تاریخ انتشار: 14 آذر 1398
نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی

حضور نور صنعت تجهیز فردوس در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی:

شرکت نور صنعت تجهیز فردوس با سابقه 15 ساله در راستای خود کفایی ساخت تجهیزات آزمایشگاه­های داروسازی،کشاورزی اقدام به شرکت در هفتمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در محل نمایشگاه­های بین المللی تهران کرده است.

کاربرد دستگاه های این شرکت با توجه به عملکرد آن مورد استفاده برای تمامی فعالین در زمینه های کشاورزی، داروسازی، زیست محیطی، عمران و پزشکی هست. تمامی محصولات این شرکت بدلیل استفاده از فناوری های روز با دقت بالا و عملکرد دقیق، پیشنهادی مناسب و مورد اعتماد برای تمامی مصرف کنندگان می باشد.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی:

در راستای اهداف نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران که عرضه محصولات ساخت داخل می باشد و مورد استقبال مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار می گیرد، این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت و تخفیفات نمایشگاهی قصد عرضه تمامی محصولات خود از جمله:

را دارد.

این شرکت با ثابت نگه داشتن قیمت های خود تصمیم بر برند­سازی و ورود به بازار به مانند گذشته خود را دارد و همچنین توانایی خدمات دهی و پشتیبانی مناسب نسبت به تمامی محصولات خود دارا می باشد، همچنن قول این ضمانت را به تمامی مشتریان خود که در زمینه کشاورزی، داروسازی، زیست محیطی و پزشکی فعالیت دارند، در این نمایشگاه داده خواهد شد.

این شرکت امیدوار است با حضور پرشور بازدید­کنندگان، نیاز­های این عزیزان را برطرف کرده و یک رابطه کاری بلند مدت را ایجاد کند.

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی

 

امتیاز دهید

دیدگاه شما

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها